close

轉部門事件, 擾攘很久..我仍是包尾大王, 遲遲都未落實我的正式日期, 一時6 月一時7月, 一時又話6月...

很煩野..沒有確實手頭上的工作, 就一定沒有人願意接管....

 

聽聞轉去的部門很多管制, 要準時上班, 返工要MARK 簿, 食飯要輪更, 只限一小時..放假有RULES...

 

要我在9月尾前放大部份假,經商議只容許我留4日在第4季放..(本來只准留3)..

又要我MARK 定假先...好慘呀..都唔知邊日去旅行麻..MARK 定假...

我一直都係想去就去只要無同人撞期就得...而家仲要夾4個人...其中一人放其他人都唔准放..

 

HELP..我一向自律, 返工準9 時不是不可以..但巴士我不能控制, 以後只好搭早一班車..那830-840AM 就到公司

我一向要放假就放假, 只要不跟人撞期, 要我MARK 全年假..再加上那些RULES..想改假都難..不太熱誠追星的我. 想突然追星又難...追星係無得預約的..

 

我一向秋天放長假, 第4季只可留3天..唔好話LOW SEASON 去旅行..頂唔順都唔可以拎假啦...

 

還有...聽說這部門往往做到9, 10點...天呀...我一把年紀唔博架啦....

 



arrow
arrow
    全站熱搜

    Joanne 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()